Waga loga w firmie

Zakładamy firmę, inwestujemy w projekt loga oraz całą otoczkę wizualną firmy. Jednak to nie przynosi nam popularności. Aby nasze znaki firmowe były rozpoznawalne przez klientów warto przeprowadzić kilka procesów.

Promuj swoje logo

wycieraczki z logoNajbardziej popularnym miejscem umieszczenia loga są dokumenty firmowe, takie jak oferty oraz ich opakowania takie jak koperty czy teczki. Obowiązkowym jest aby umieścić logo na wizytówkach czy stronie internetowej. Tam klienci widują je najczęściej. Jeśli firma prezentuje się na różnego rodzaju akcjach, targach lub konferencjach warto zainwestować w gadżety dla odwiedzających stoisko czy biorących udział w prezentacji. Mogą być to artykuły piśmiennicze, notatniki, piłki antystresowe, smycze, kubki, maskotki, breloczki, zabawki i wiele więcej. Chcąc wydać pieniądze o bardziej stałe rozwiązania warto rozważyć udoskonalenia w samej siedzibie firmy. Ciekawym rozwiązaniem są wycieraczki z logo firmy umieszczone przed drzwiami wejściowymi. Klient wchodzący do firmy od razu zwraca na nie uwagę. Mało która firma nie posiada jeszcze loga na budynku siedziby, bądź nie ma takiej możliwości. W takich przypadkach można wykorzystać powierzchnie okien albo drzwi. Podczas promocji warto postawić na internet, dzięki któremu łatwo dotrzeć do dużej ilości potencjalnych klientów. Każdy mail oraz profil czy zdjęcie w mediach społecznościowych powinien zawierać logo firmy. Znaki wodne z logiem dobrze sprawdzają się na zdjęciach produktów w sklepach online.

Klientowi trzeba regularnie przypominać o swojej firmie i jej ofertach. Logo jest prostym sposobem na zapadnięcie w pamięć, jeśli potrafimy dobrze wykorzystać jego możliwości. Obecnie marketing odgrywa bardzo ważną rolę w budowaniu swojej pozycji na rynko, dlatego nie warto na nim oszczędzać.