Wynajęłam z koleżanką piękny apartament

Zdecydowałam się zrobić sobie krótki wypad żeby nabrać sił. Koleżanka namawiała mnie na wyjazd do Wrocławia już kilka tygodni. Bardzo się cieszę, że udało jej się mnie wyciągnąć bo świetnie się bawiłam. Wrocław to piękne miasto a nocleg, który udało nam się załatwić był idealny.

Wypoczywałam we Wrocławiu

wynajem apartamentów w centrum wrocławKoleżanka bardzo lubi podróże i jak tylko ma taką możliwość jeździ po naszym kraju i nie tylko. Wie gdzie można rożne ciekawe rzeczy zobaczyć i gdzie można dobrze zjeść. Ja miałam ostatnio ciężki okres w pracy, bardzo wiele zleceń i należał mi się odpoczynek. Interesował nas wynajem apartamentów w centrum Wrocław. Miasto to było znane z wielu ciekawych zabytków a także muzeów. Apartament, który zarezerwowałyśmy był luksusowy i bardzo duży. Pojechałyśmy do Wrocławia pociągiem już w piątek po pracy i wynajęliśmy apartament na cały weekend. Już dawno tak dobrze się  nie bawiłam. Apartament zrobił na nas dobre wrażenie. Był bardzo pięknie umeblowany. Apartament, który wynajęłyśmy był czysty i znajdowały się w nim świeże kwiaty. Miałyśmy bardzo dobry widok na centrum. Sporo przez weekend udało nam się zwiedzić. Obiecałyśmy sobie, że w trakcie wakacji przyjedziemy do Wrocławia jeszcze raz i także wynajmiemy ten sam apartament. Wrocław to piękne miasto i niestety weekend jest za krótki żeby móc wszystko w nim zobaczyć. Do wakacji pozostało nam jeszcze kilka miesięcy ale dzięki naszemu wyjazdowi udało mi się odpocząć i zregenerować się troszkę. Apartament zdecydowanie będę polecać znajomym. Koszt wynajmu jest niewielki natomiast apartament robi na prawdę duże wrażenie. Właściciele o niego dbają i starają się zapewnić wynajmującym bardzo dobre warunki.

Bardzo chętnie będę tam wracać. Już nie mogę się doczekać naszych wakacji. jedziemy w większym gronie żeby było weselej. Sporo naszych znajomych zdecydowało się na wynajęcie apartamentów w tym samym miejscu co my. Mam nadzieję, że będą tak samo zadowoleni jak my.